gabinet dietetyczny

dieta Kiedy przychodzisz w ciążę Twoje działanie nabiera nowych barw, poprawiają Ci się cele i rozpoczynasz żmudny proces przygotowań do zamieszczenia na świat potomka. A tu zaczynają dziać się ciekawe rzeczy. Nagle, ni stąd ni zowąd pojawiają się „ciocie dobra rada”, jakie z czystej dziewczynie oraz predyspozycji pomocy zaczynają przybliżać Ciż pomoce. Niestety. Bo przejawia się, że wszystko, co dotąd przeczytałaś na punkt woli oraz macierzyństwa (i z pewnością istnieje aktualnego fala) możesz wyrzucić do kosza, bo doświadczone mamy, babcie, ciotki, a co gorsza położne, znają lepiej Nie, nawet specjalisty oraz położne powtarzają mity, które przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Na model, wystawia się, że lekarze niewiele teorią na punkt karmienia piersią, skoro ten fakt nie jest badany na studiach medycznych. I wysiłkiem objawia się, iż mama jest krótką dietę, a dziecko ma kolki, albo… zresztą same przeczytajcie.

Poniżej przedstawiam Wam typowe „dobre rady”, jakie możecie zauważyć stanowiąc w chce lub przy po porodzie. Sama nasłuchałam się ich fala i do właśnie zależy mi się śmiać, że w przypływie desperacji, kiedy Jagoda miała kolki, prawie zaczynałam myśleć, iż obecne moja wina

Komentarze

Komentarzy

Zaszufladkowano do kategorii Blog

Daj się polubić, czyli o kreowaniu wizerunku w social media

fotograf

Pierwszym i najważniejszym działaniem, pozwalającym na przeprowadzenie efektywnej kampanii promocyjnej jest dokładne jej zaplanowanie. Do wyboru mamy wiele działań, pozwalających na skuteczne promowanie marki oraz kreowanie jej wizerunku w oczach zarówno potencjalnych jak i aktualnych odbiorców.

 

Decydując się na kampanię w mediach społecznościowych, stawiajmy na profesjonalne działania i narzędzia, pozwalające nam na kompleksowe kreowanie wizerunku marki oraz jego monitorowanie. Doskonałym wyborem są narzędzia, dające możliwość działania wielotorowego, obejmującego działania promocyjne, marketing szeptany, monitoring marki, content marketing czy profesjonalne badania marketingowe.

 

Klucz do sukces, czyli skuteczne działania promocyjne

„Nieważne jak, byleby o mnie mówili” – uważasz, że to dobre podejście do promowania się w sieci? Nie dzisiaj. Decydując się na reklamę w mediach społecznościowych, nie wystarczy, aby internauci mówili o Twojej firmie. Wizerunek, jaki tworzy się w ich oczach znacząco wpływa na odbiór marki, jej produktów oraz oferowanych usług. Zaplanowane działania promocyjne mają więc na celu wykreowanie obrazu firmy profesjonalnej, ale i przyjaznej odbiorcy, która będzie kojarzyła mu się z marką godną zaufania.

 

Niech o Tobie usłyszą, czyli marketing szeptany

Istotą marketingu szeptanego jest inicjowanie dyskusji na temat marki czy jej konkretnych produktów w celu wzbudzenia zainteresowania odbiorców. Ta prosta strategia przynosi wymierne korzyści oraz pozwala na wzroście zaufania do firmy.

 

Trzymaj rękę na pulsie, czyli monitoring marki

Monitoring prowadzonych działań promocyjnych ma na celu poznanie obrazu marki w oczach klientów oraz dostosowywanie oferty do oczekiwań odbiorców. Dzięki takiej kontroli w każdej chwili możemy dopasować swoje kolejne posunięcia do aktualnego zapotrzebowania, przez co staną się jeszcze bardziej efektywne.

 

Artykuły o Twojej firmie, czyli content marketing

Content marketing w prosty i efektowny sposób wspiera tradycyjne pozycjonowanie. Polega na tworzeniu wartościowych artykułów, w których umieszczone są linki do wirtyny firmowej. Umieszczenie tekstów na innych stronach internetowych jest doskonałą reklamą oraz pozwala na kreowanie wizerunku marki jako nowoczesnej i otwartej w stosunku do odbiorców.

 

Co o Tobie myślą, czyli badania marketingowe

Aby podejmowane decyzje i realizowane działania promocyjne były jeszcze bardziej trafne, warto skorzystać z badań marketingowych. Uzyskane informacje sprawią, że proces kreowania wizerunku marki będzie adekwatny do oczekiwań odbiorców.

Działaj wielotorowo

Powodzenie kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych uzależnione jest  wykorzystaniem wielu technik. Produkt likemore wykorzystywany jest w agencjach marketingowych, w działach promocyjnych oraz działach PR.

Komentarze

Komentarzy

Nowa funkcja Content Likemore

cloud_content

 Łącząc zalety Content marketingu stworzyliśmy dla was opcje pozwalająca w pełni korzystać z jej zalet w systemie Likemore.

W nowej zakładce „Content” możecie na wybranych serwisach i blogach zamieszczać artykuły opisujące waszą markę, artykuły eksperckie bądź inne ciekawe artykuły branżowe.

Jakie są cechy Content Marketingu?

Artykuły obrane w treści wartościowo bezpiecznie wpływają na pozycjonowanie SEO które zawierają wartościowe linki do waszych stron co wpływa na zwiększanie efektów pozycjonowania kluczowych fraz w wyszukiwarkach. Chętnie czytane artykuły stworzą źródła odwiedzin na witrynie oraz zyskają nowych użytkowników.

Jak zarabiać w Content Likemore?

Jeśli posiadasz stronę www lub bloga, na które chciałbyś pozyskiwać tematyczne teksty reklamowe, usługa Content Likemore również jest dla Ciebie! Ustal stawkę za artykuł i pozyskuj wartościowe treści na swój portal!

Jak wygląda działanie?

Otrzymujesz od reklamodawców propozycje artykułów do opublikowania na twojej stronie, sam wybierasz te które chcesz opublikować oraz te które są zgodne z twoją tematyką dzięki czemu możesz zaciekawić swoich czytelników unikalnymi treściami.

Więcej na www.likemore.pl/content_marketing.html

 

Komentarze

Komentarzy

Stawki tworzonych zadań

Zadania z zakresu Marketingu szeptanego wymagają szczególnego ustalania stawek realizacji. Stawka za każde wykonanie powinna zostać ustalona zależnie w oparciu od poziom trudności, natomiast przy doborze kategorii zadania powinna być ona nie mniejsza niż stawka sugerowana.

Zadania

Pojawienie się żółtej ikonki informuje o zbyt niskiej stawce dla utworzonego zadania. Należy pamiętać, że zbyt niska stawka wpływa na brak zainteresowania ze strony wykonawców oraz niższą jakość realizacji. W takiej sytuacji najkorzystniejszym rozwiązaniem jest utworzenie zadania formułując z inną stawką.

Komentarze

Komentarzy

Raporty wypowiedzi monitoringu marki

logotre

Funkcjonalność monitoringu marki została wzbogacona o raporty które można darmowo pobierać po upływie miesiąca od daty rozpoczęcia monitorowania.

Nowe raporty zawierają miesięczne statystyki wyszukanych wypowiedzi względem czasu oraz źródeł. Pozwalają na poznanie szczegółowych wypowiedzi wyszukanych w social media na temat marki oraz generowanie jej zawartości do plików .pdf w dowolnym czasie

 

Komentarze

Komentarzy

Zaszufladkowano do kategorii Blog

Program Partnerski

Co Nowego?

program partnerski likemore

Program Partnerski

Nasz program pozwala wam na pozyskiwanie Punktów za każde polecenie nowemu użytkownikowi systemu z wyznaczonego linku. Zwiększyliśmy stawkę za każdego użytkownika poleconego. Zatwierdzona rejestracja nagradzana jest 45p od każdej pozyskanego poleconego.

Wypłaty gotówki

Pojawiła się w likemore market opcja wymiany punktów na gotówkę, od teraz macie ponownie możliwość zlecenia wypłaty.

Komentarze

Komentarzy

Relacja z Eko Fashion Weekend 2014 w Krakowie

_mg_0646

Eko Fashion Weekend za nami

Kolejna edycja Eko Fashion Weekend przechodzi do historii. Czterodniowe święto mody ekologicznej zamknął w niedzielę 2 lutego długo wyczekiwany pokaz Junk Fashion Show, prezentujący ponad 300 projektów uczniów Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru (www.ksa.edu.pl) Na kilka godzin sceną Nowohuckiego Centrum Kultury zawładnęła kreatywność, myśl ekologiczna i miłość do środowiska naturalnego. Całe przedsięwzięcie swą obecnością uświetnili goście specjalni, wykładowcy i absolwenci KSA, partnerzy i sponsorzy oraz licznie zgromadzona publiczność.

Zaprezentowane przez kilkadziesiąt modelek z agencji Reklamex (www.reklamex.krakow.pl)  recyklingowe projekty słuchaczy SAPU jak co roku zaskakiwały pomysłowością, kształtem, strukturą i tworzywem – po raz kolejny przekonaliśmy się jak wiele piękna wydobyć można z materiałów recyklingowych. Pokaz otworzyły projekty słowackich studentów, którzy w Krakowskich Szkołach Artystycznych odbywali w styczniu dwutygodniowy staż w ramach Programu Leonardo da Vinci Mobility. Po nich na scenę wkroczyły papierowe, ekologiczne projekty studentów SAPU, nagrodzone gromkimi oklaskami.

Po kolekcji papierowej przyszedł czas na prezentację stylizacji słuchaczy Szkoły Visual Merchandisingu, które także zawierały elementy materiałów recyklingowych. Kolejnym punktem programu był pokaz mody konceptualnej, zaraz po nim zostały zaprezentowane  kreacje inspirowane malarstwem i sztuką okresu Młodej Polski.

Swoich faworytów wybrali partnerzy i sponsorzy wydarzenia. W imieniu Polskiego Systemu Recyklingu Organizacji Odzysku S.A. nagrodę wręczył pełnomocnik zarządu, Krzysztof Zduń. Nagrody ufundowane przez firmę tołpa ® powędrowały do Kingi Robak oraz Oli Zięby, a Baroque Cocktail Bar & Restauracja nagrodziła kolację walentynkową Justynę Durlej.

Na stronach KSA (www.ksa.edu.pl) trwa konkurs internetowy na najlepszy projekt pokazu. Głosować można od środy, 5 lutego do środy, 12 lutego do godz. 23.59. Autorzy zwycięskich prac otrzymają cenne nagrody, natomiast spośród głosujących zostanie wylosowany bezpłatny udział w letnich warsztatach: fotograficznych, kroju i szycia, projektowania mody, biżuterii, batiku lub haute couture.

Organizatorzy dziękują wszystkim za udział w wydarzeniach Eko Fashion Weekendu i już teraz zapraszają na kolejną edycję.

autor: Aleksandra Depa

Organizatorzy:

Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru, Polska Fundacja Sztuki i Mody, Agencja Modelek i Promocji Mody REKLAMEX.

Partner Główny:

Polski System Recyklingu Organizacja Odzysku SA, W Trosce o Naturę

Partnerzy:

Empik, tołpa ®, Antalis, Biuro Reklam i Plakatowania Koneser, Sklep Fotograficzny Foto-Tip, Baroque Restauracja & Coctail Bar, Szkoła Wizażu i Stylizacji Artystyczna Alterantywa, Jakub Ziemirski Atelier

Patroni Medialni:

Radio Eska, Dziennik Polski, Wnętrza Daniela, meble.pl, sophisti.pl, Miasto Kobiet, zielonalekcja.pl, Moda Forum, ulicaekologiczna.pl, likemore.pl, Miesięcznik RECYKLING, talent.pl, kulturaonline.pl, stylemiasta.pl, jestemeco.pl, DaWanda, ekologia.pl, ekohabitat.pl, Stowarzyszenie MANKO, ekolupa.pl, ekolokalizator.pl, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie, Wydawnictwo PROMEDIA, fashionbusiness.pl, Moda Męska, Moda Męska, TUBA.

 

Komentarze

Komentarzy